luni, 3 ianuarie 2011

O scrisoare neterminata

Un "Buna dimineata!"
Iti trece in zbor pe langa,
Ureche, si-ti arunca vorbe dulci.
Asa te-as fi rasfatat in fiecare
Secunda, pe care mi-ai fi
Acordat-o. Dar te-ai plans
Ca te-am refuzat. Nu-i
Adevarat. Eram atent...
Aici e alta poveste:
Un descant iti cant,
Cand buzele-ti ajung
Aproape de chipul meu
Cioplit dintr-un lemn de
Esenta tare, Si tare
Vreau sa-mi trec mainile
Pe dupa umeri-ti golasi,
Si sa le tin de cald.
Vreau sa-mi pierd
Mainile si gandurile
Cu tine, doar cu tine.
Totul a fost un cosmar placut
Cand mi-ai zis ca a trecut,
Ca doar ti-a placut.
Nu mai sunt la fel de dulce
Ca un Martini rosu, caci
Roseata lui sta ascunsa-n
Ochii mei reci si singuratici.
Si prefer sa fiu singur si
Nebun, decat iluminat si
Pe degete jucat, din simple
Vorbe amagit ...