marți, 14 decembrie 2010

Ratacit

Privirea-mi haina,
Se imbraca cu o haina de umbre si raze
Zgomotul sau cadentat
Cade greu pe buzele mele,
Deja cu gust de batranete,
Prematur.
As vrea sa te iubesc, dar
Sunt ca un robinet uitat deschis,
Si toata dragostea mea se scurge
Intr-un vis cusut pe margini.
As vrea sa fii imprevizibila,
Ca doar nu ai suflet de papusi ?
Si chiar daca ai, eu tot te plac.
Sentimentele astea-s calauze oarbe,
M-am ratacit, si am mers pe -
Diagonala nebunului, care -
S-a deschis ca o vena,
S-a inchis la loc. (sec)
Te caut de zile in sir,
Poate luni, ani,
Si in frigul cautarii dardai de nesomn.
Cioburi psihedelice infipte-n -
Subconstient, zac fara niciun efect.
Am primit prea multe palme
Si vorbe grele, si durere,
Ca sa te las sa te joci in nestire
Cu libertatea mea de carton,
Oare chiar meriti ?