marți, 14 septembrie 2010

Trecutul si Prezentul

Nu mai am cui sa-i zic
Cum vreau sa ma implic
Ma gandeam sa-ti pun in plic
O hartie cu gandurile mele
Cum ma framanta sentimentele -
pentru tine, mi-e dor de ele -
momentele, cand cu tine stateam
Si din inima iti ziceam
Ca te iubesc, dar nu puteam
Sa ma implic mai mult, caci plecam.
In fiecare zi cand ne vedeam
Cum apucam, ne sarutam
Cate zile impreuna petreceam,
Atat de bine ma simteam
Si secretele ni le impartaseam.

Zilele astea pacatoase
Parca din filme-s scoase
Nu te mai pot tine langa mine
As da totul pentru tine
Ca sa ne fie mai bine
Crede-ma, tin mult la tine
Daca as putea sa dau timpul inapoi
As face asta doar pentru noi
Suntem unul, nu mai suntem doi
Doar atat, te vreau inapoi
Am sa ma impac cu ideea
Ca nu e totul asa cum vrea ea
Dar va veni si vremea
Cand ai sa fii doar a mea
Si nimic nu ne va impiedica
Sa facem ce vom vrea.