sâmbătă, 25 septembrie 2010

Regrete

Credeam ca ma vei accepta,
Credeam ca ma vei intelege,
Nu credeam ca ma vei santaja,
Simteam ca ma vei proteja,
Dar poate m-am inselat
In fiecare moment te-am asteptat
Nu m-am grabit am luat-o usor,
Ca sa ne fie bine la nivelul urmator
Da' poate datorita distantei
Ajungem in fata instantei,
De a ne descotorosi de sentimente
In minte-am un amalgam de momente,
Imi spun singur ca asta nu se poate,
Dar stiu ca ai dreptate.
Parca ai face totul dinadins,
Toate luminile de dinainte le-ai stins
Tot ce a fost frumos s-a dus,
Legatura dintre noi parca s-a scurs,
Suntem ca doi indivizi insipizi
Nu vreau sa stiu ca-mi pretinzi,
Dragostea asta de care imi tot zici.
Ma gandesc ca toate trec, in fine,
Da' nu vreau sa treaca fara tine.
Esti singura care conteaza,
Numai tu imi tii mintea si constiinta treaza
Voi fi sincer cu tine pana am sa mor,
Sa stii ca si minciuna este si va fi un adevar.
Toate clipele frumoase din viata mea,
Vroiam sa le impart cu dragostea mea,
Dar zilele trec, foarte greu dar trec,
Amarul destul de des mi-l inec.
Nimic nu ma motiveaza dimineata,
Sa-mi traiesc viata,
Caci nu am pe nimeni sa-mi zica buna dimineata
Asa ca nimic nu-mi taie greata...