sâmbătă, 15 august 2009

In miez de noapte

"Sunt din nou trist si ma doare
Simt ca e vina mea si nu mi se pare
Raspunsul nu-l mai stiu
Sufletul mi-e pustiu
Impotriva unui batalion singur lupt
Dar de mult ei m-au rupt
Tot timpul e vorba de suma
Dar tot timpul o iau in gluma
Trebuie sa ma intorc la viata aia buna
Dar sunt lipit de acest loc ca o guma
Abia astept sa vin
Sa stau cu ai mei la un pahar de vin
Vreau sa raman aici de tot
Ma omoara gandul ca nu pot
Astept perioada in care o sa fie bine
Dar vad ca nu mai vine

De fiecare data cand nu am somn in noapte
Ma gandesc ca am trecut singur prin toate
Nu ma mai dau destept
Mai degraba stau si astept
Ma doare ... a cui e vina?
Imi lipseste adrenalina
Pe alta lume sunt sigur
Oricum oriunde sunt singur
Traiesc doua vieti stiu prea bine
Una singur si una cu rime
In timp ce imi fac planuri
Viata mea e la fel de sigura ca un joc de zaruri
E la fel de rea si grea
Si pentru mine si pentru ea
Nu mai am putere sa traiesc
Nu mai stiu incotro sa pasesc

Nu realizezi ce ai pana nu pierzi
Si nu obtii nimic daca nu crezi
Cand totul pare fara sfarsit
Imi gasesc fericirea intr-un rasarit
Un zambet se infiripa printre riduri
Cu el incep sa daram ziduri
De multe probleme as vrea sa scap
Si sa nu imi mai treaca prin cap ce imi trece prin cap
Ma uit la stele si ma gandesc
Ca am multe sa povestesc
Scriind parca a trecut o vesnicie
Dar putin dureaza un moment de bucurie
Nu e totul perfect dar o sa fie
Precum o veche tovarasie
Intr-un final ne intoarcem in pamant
Si totusi suntem ca niste frunze-n vant."