duminică, 2 august 2009

Antisocial

"Sunt rodul unei lumi plictisite
Lumea din jur nu ma inghite
Nu mai cred niciun cuvant
Prefer sa intru in pamant

Cine sunt eu sa fac lumea mai buna?
Daaa... chiar asa suna
O mie de guri vor sa-mi spuna
Ca afara-i bine, cand defapt ploua si tuna

Muzica e singura care imi mai permite sa visez
Prin ea simt ca na-m sa ma plafonez
Orice sansa nu vreau sa o ratez
Chiar daca multe capete am sa retez

Aceste versuri is nemuritoare
Nu ai fost singur prin cartiere
Esti insotit numai de jartele
Te dezbraca pana la piele

De mic am invatat sa trimit bombe-n plic
Ceea ce zic nu-i deloc comic
Bunavointa voastra e periculoasa
Dar amabilitatea voastra e scarboasa

Sunt plin de regrete, sunt chinuit
Cand va aratati compasiunea vomit
Voi chiar v-ati timpit?
Nu am nevoie de voi, hai flit

Toate damele de lux le gasesti la mine-n bordel
Toate-s cu vreun batranel
Plin de bani da chel
Deci cine e el?

Indicat ar fi sa te lasi pagubas
Nu incerca sa fii pungas
Ca-ti lipesc pe fata un adidas
De pleci de aici in balans

N-am parte de toate, ca toate-s luate
Date toate numai pe la spate
Vreau doar o singura viata si o singura moarte
De voi sa nu mai am parte."