miercuri, 29 iulie 2009

She is the one that help's me !


Wow!!! A trecut ceva vreme ... In urma cu vreo doua saptamani am plecat la verisoara mea. Pana atunci cand ne intilneam ne ziceam doar "Salut!" ... ajungand sa petrec mult timp cu ea ... am cunoscut-o si eu pe ea mai bine dar si invers ... Ea m-a ajutat sa ies din cochilia in care eram ... Nu aveam curajul sa-l infrunt nici macar pe tata ... dar datorita ei mi-am luat inima in dinti ... si am zis ce aveam de zis ... Mi-au fost de mare ajutor toate lucrurile pe care mi le-a spus ... M-am apropiat de ea atat de mult ca atunci cand am venit acasa ... deja ii simteam lipsa ... [:((]. Ea este persoana in care chiar am incredere ... pentru ca ea nu cred ca ar avea vreun motiv sa-mi faca rau ... Ii raman indatorat pe viata pentru toate cuvintele pe care mi le-a rostit si au fost de ajutor ... Cheers ... for a long friendship ! :D