vineri, 31 iulie 2009

Pragul spre maturitate

Îmi pare rau daca va plictisesc cu poeziile mele ... dar a inceput sa-mi placa si petrec mai tot timpul realizand versuri ... la aceasta melodie am facut o poezie care mie mi se pare ca se aseamana intr-o anumita maniera ...

Înca nu sunt pregătit să iau viața-n brațe
Nu mi-am asigurat un loc in societate
Toate persoanele sunt … ocupate
Nu se mai aud acele râsete

Înca mai am un suflet de copil
De mic am fost crescut de muzica de pe vinil
Ai crescut … auzi țipete și te ferești
Oare așa se întîmplă atunci când crești?

Părinții nu mai vor o notă bună
Acum vor o slujbă bună
Totul se complică
Iar când te uiți la cei din jur, pentru ei se … simplifică

Culcându-mă de fiecare dată plictisit
Visez doar la un viitor mai fericit
Toate speranțele mi-au fost luate ilicit
Dar din nou sper la ceva mai fericit.