duminică, 22 august 2010

21 August

Nu stiu cum am norocu' asta
Sa te intilnesc in momentu asta
De ce doar cand muncesc,
Intilnesc o fata pe care o iubesc ?

De cand ai aparut in peisaj
Mi-ai inecat corabiile, si am intrat in sevraj
Fara sa vreau am ajuns dependent
De drogul asta numit iubire

Vreau sa plecam de atatea ori,
Atat timp cat pe cer o sa fie nori
Sa ne strecuram pe sub ploaie
Sa ne iubim o vesnicie,

Sarutandu-ne sub luna plina
Pe fetele noastre apare o raza de lumina
Atat de pura si de senina
In fiecare seara vreau sa fie luna plina

Vreau sa ne pierdem in ceata
Sa ne vedem de viata
Sa nu avem regrete in fata
Si sa te sarut usor pe fata

Chiar daca plec ai loc in inima mea
Chiar daca stiu ca nu o sa mai fii a mea
Poate sunt si inger si drac
Dar in astfel de momente nu pot sa tac

Trebuie sa zic tot
Chiar daca nu pot
Si stiu ca doare
Dar dragostea noastra e singura alinare

Vreau sa ai parte
De tot ce e mai bun daca se poate
Sa nu suferi, sa treci mai departe
Ne vedem in alta viata, poate ...

Special pentru Gâza mea :X