marți, 13 aprilie 2010

Nu-i bine!

"Daca iti dau sufletul meu, nu-i bine
Daca iti dau vorbe dulci, nu-i bine
Daca iti dau toata fericirea mea, nu-i bine
Daca te fac sa vezi ce-ai ajuns, nu-i bine

Nu esti langa mine la greu
Nu mi-ai inteles felul de a fi, mereu
Pui aceeasi placa zgariata
Nu m-ai ascultat niciodata

Cu timpul ai inceput sa-mi faci draci
Ai inceput sa nu-mi mai placi
De fiecare data ma arunc in bratele celei pe care n-o iubesc
Imi dau seama cu stupoare ca gresesc

Tu peste tot vezi banii
Eu vad simple hartii
Si nu vei intelege nici a doua zi
Pentru mine esti ultima pe azi

Tot ce vreau sa fac este sa ne fie bine
Dar ce conteaza pentru tine?
Nu-ti dori un car de bani
Daca n-ai forta sa-l cari

As fi dat totul pentru tine
Dar, de acum nu mai tine
Tot ce ti-am zis a fost in zadar
Banii sunt pentru tine singurul dar."